Verkoopadvies…
Bel: +31(30) 8773430
Voor verkoopadvies zijn wij per e-mail bereikbaar 6 dagen per week via ons contactformulier (of email naar info@365cam.nl) (uitgezonderd feestdagen)
Op werkdagen kunt u ons voor advies bereiken tussen (10:00 en 17:00)
Wij kunnen u helpen bij de aanschaf van een ip-camera of een compleet camera systeem. Gebruik ons offerte formulier om via email een offerte aan te vragen.
Support…
Voor technische vragen over uw ip-camera of camera set die u bij ons heeft aangeschaft, kunt u contact met ons opnemen via ons ticketsysteem.
Wij beantwoorden uw aanvraag zo snel mogelijk!
Hoe werkt het?
Maak aub eerst een ticket aan via onze helpdesk pagina.
Via het ticket wordt beoordeeld of uw verzoek voor ondersteuning nog binnen de gratis* periode valt en/of het product wellicht defect is
Wij houden u middels het ticket op de hoogte van uw verzoek.
Zorg ervoor dat u kunt inloggen in uw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij u sneller kunnen helpen
Om remote mee te kijken via ZoHO zullen wij altijd een afspraak met u maken. hierover wordt u dan middels het ticket geïnformeerd.
Houd inlog gegevens van router etc bij de hand aub.
* U heeft recht op een uur technische (inclusief mail en remote support) binnen de eerste maand na aanschaf van uw product ( gerekend van de factuurdatum )
Wanneer u geen recht heeft op gratis support:
U kunt dan gebruik maken van ons remote service pakket. Het service pakket kost slechts €59.- excl btw en is 1 jaar geldig.
Voor dit bedrag heeft een jaar lang recht op 1 uur volledig support. (email, telefoon en remote support)
Maak vervolgens een ticket aan via onze ticket pagina.
Middels het ticket wordt beoordeeld hoe wij u kunnen helpen met uw verzoek,
zorg ervoor dat u alle details vermeldt zodat onze support medewerker een duidelijk beeld krijgt van wat er moet gebeuren
Zorg ervoor dat u kunt inloggen in uw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij u sneller kunnen helpen.
Het toezenden van een gebruiksaanwijzing valt er buiten en is altijd gratis.
Ook kunt u informatie verkrijgen via:
► Onze pagina over de werking van IP-camera’s
Disclaimer:
Let op: wij helpen onze klanten de eerste maand na aankoop gratis met het instellen via de telefoon of mail of via hulp op afstand (ZoHo remote support).
Elke klant krijgt 1 uur gratis support. Na deze maand kunt u van de remote support pakket gebruik maken. Tevens gebruiken wij ook remote support om te constateren of een camera al dan niet defect is.
Echter, indien u een aanpassing heeft in uw modem, netwerk, pc of anderszins waardoor de camera of camera set niet meer werkt
of u wilt ondersteuning bij het gebruik dan kunt u gebruik maken van ons service pakket.